28 Eylül 2014 Pazar

KİTAP YORUMU: AVCININ İNTİKAMI - Elizabeth May


Kitap Adı: Avcının İntikamı
Yazar: Elizabeth May
Yayınevi: DEX
Sayfa Sayısı: 352
Etiket Fiyatı: 21 TL

Merhaba Avcının İntikamı ile buradayım! Aldığım yeni ve çok önemli karara göre blog açmadan önce okuduğum bazı kitaplarında yorumunu yapmaya karar verdim. Avcının İntikamı da bu kitaplardan biri.

Avcının İntikamı'na olan muhteşem övgülerimi son paragrafa saklayıp sizlere kitabımızın konusunu kısaca anlatayım.

Aileana daha küçücük bir çocukken annesinin periler tarafından öldürülmesine şahit oldu. O gün bugündür bir yemin etti. İntikamını alacaktı. *zaten kitabın adı da Avcının İntikamı hani :D neyse ben susuyorum*

Acemi bir peri avcısı olan kızımız bir perinin peşine düşüp onu öldürmeye yelteniyor. Ama az daha kendi canından olacaktı. Neyse ki beyaz atlı perimiz Kieron onun yardımına yetişti.

O günden beri de yetenekli-yakışıklı-, güçlü-etkileyici- bir peri olan Kieron'dan dersler aldı ve yetenekli bir peri avcısı haline geldi.


Gündüzleri balolar ve çay partilerine katılan leydimiz geceleri yetenekli bir peri avcısına dönüştü.
Ama ister peri avcısı olun ister olmayın babaların sözüne karşı gelmek zor. Babası Aileana ve onun çocukluk arkadaşını uygunsuz durumda bulduğuna dair duyumlar alır ve evlenmesi için baskı yapmaya başlar.

Anlayacağınız gibi sevgili leydimizin önceliği evlenmek değil.

Artık tam zamanlı bir peri avcısı olsa  iyi olur. Zamana karşı yarış başladı! Yüzlerce peri hapis kaldıkları zindandan çıkmaz üzere. Aileana'nın kısa zamanda güçlenmesi, belli şifreleri bulması gerekiyor.

Ve tabii ki nereden başlayacağına dair en ufak bir fikri yok.




Hödük bir baba, türünün muhteşem bir örneği olan yakışıklı, güçlü bir peri ve icatlar yapmayı seven bir adet leydi-avcı karışımı bir kız ve muhteşem bir macera.

Bu kitapta DEX'in çoğu kitabında olduğu gibi elimde hızla bitti ve Kieron'a ba-yıl-dım! Ailena'a ba-yıl-dım. Zaten kabarık elbiseler, peri avları, balo dansları tam bana göre.

Sonu nasıl olacak derken kitap zaten hemen bitiyor. Çok kalın olmamasının  da etkisi var gerçi :D Ama inceliğine aldanmayın. Yapış yapış olmayan bir romantizm, macera, gizem... pek çok duyguyu yaşatıyor kitap size.

Ben zaten bu tarz kitaplara bayılırım. Romantizmin olduğu ama vıcık vıcık olmayan, fantastik kitaplara. Özellikle de esas kızımız savaşçı bir ruha sahipse kitap tadından yenmez.

Karakterler zaten benim için konu ve işleyiş kadar önemlidir ve kitaptaki karakterlere de bayıldım.
Kitabı okuduysanız sonu hakkında verdiğiniz tepkileri gerçekten merak ediyorum :D Şahsen bende terbiyeden eser kalmadı.*ailesinin bloguna bakmadığını düşünerek hunharca kendini anlatan Merve mod: on*

Fantastik kitap severlere öneririm. Bana kalırsa bu kitap kaçmaz :)

Kitabın sonunu anlamaya çalışan Merve:

Kitabın sonunda Merve:

Kieron'u anlatırken Merve <3


PUANIM: 5/5 (Tabii o kadar gif e 5 puan olacaktı :D)



2 yorum:

  1. Seni etiketledim!

    http://kitaaptiryakisi.blogspot.com.tr/2014/10/mim-book-challenge-tag.html

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. En kısa zamanda yapacağım :)

    YanıtlaSil