28 Kasım 2014 Cuma

11.KCY BLOG TURU: BENİ YARINA BIRAKMA - Burçin Çelik || WATTPAD OKUYUCU YORUMLARI


Kitap Adı: Beni Yarına Bırakma
Yazar: Burçin Çelik
Yayınevi:  Postiga
Sayfa Sayısı: 520
Etiket Fiyatı: 24TL

Herkese merhaba!! Acayip gerginim şu aralar sınav haftası falan derken bu sıralar uyuyamıyorum bile -_-
AY HATE SUKUL!! Ama ben o noktaya girersem konudan çıkamayacağım için hemen esas işime geçeyim (zaten saatimi de geçirdim :( 

11. blog tur kitabı Beni Bırakma ile karşınızdayım. Şöyle bir değişiklik yapacağım bu turda. Tüm tur arkadaşlarım kitabı yorumladı ve ben de üstüne daha fazla gelmeyip, wattpad okuyucularının yorumlarını sizlerle paylaşacağım. Hani sonra demeyin bunlar kendi tur kitaplarını övüyorlar diye :D Yapacak bir şeyimiz yok kitap çok güzel <3

Postumu hazırlamada bana yardım ettiği için Romantik Optik'ten Polen'e de (gerçek adı Beyza ama bizim için o Polen) çok teşekkür ederim. Sınav haftası olduğu için çok yoğundum sağolsun çok yardımcı oldu :) Ama az kaldı sınavların bitmesine (matemaik, coğrafya, kimya ve drama kadar az) dönüşüm muhteşem olacak. Yani inşallah olur :D

Buyurun wattpad'den yazarımıza gelen yorumlar :D Hem de bayağı bol yani :D



WATTPAD YORUMLARI

Canım kurgu bundan daha fazla gerçekçi ve güzel olamazdı bence harika ben çok etkilendim bu kadar uzun yorum yaptığım azdır bittiğinde üzülüyorum ki o bile tam olması gereken yerde Hüma bebek mutluluğun sembolü zaten daha ne olsun.. 


Bitsin istemiyorum ama ne yazık ki her güzel şeyin bir sonunun olduğu bilincinde olan insanlar sınıfında yer alıyorum :))) yeni hikayenin de bunu aratmayacağindan emin olduğum için de kabullenmem daha kolay oluyor ve mutluluğu sonuna kadar hak eden Selma'nın bebişine kavuşmasının da etkisi var tabiki de bu kabullenişte :D 
Hiç vazgeçmeyen, ne olursa olsun seven ve her yaşadığı acı hayata karşı kalkanını kalınlaştıran ve her düştüğünde dahada güçlenmış olarak kalkan selma için hayatın ikinci evresi başlıyor... Ben sınanmak üzere dünyaya gelmiş insanlar olarak hayatlarının ikiye ayrıldığına inanırım tabi isyan etmez ve vazgeçmezsek.Birinci evrede ya acı çekeriz yada mutlu sakin olur hayat bizim için , ikinci evre ise ne yaşamışsak onun tam tersini yaşarız ama yine söylüyorum isyan edip vaz geçenler farklı onlar buna dahil değildir.Selma şimdi yaşamının acılarla bedelini ödediği ikinci yani mutluluk evresine geçiyor unun adına çok mutluyum ben onu çok sevdim her güzelliği hak etti. Finali sabırla ve merakla bekliyorum bu arada sen ne yazarsan güzel yazarsın yüreğine sağlık canım..

*** 

 Kesinlikle bu güzel kalemden komedi okumak isterim.Çok berrak ve akıcı bir anlatimin var.Lütfen hikaye yazmaya ve paylaşmaya devam et sevgili yazarcığım :) 

*** 


Kaleminin gücü komedi tarzındaki hikâyenle de başarıya ulaşacağın kanaatine varmamı sağlıyor. Umarım bu hikayenin finaliyle beraber bahsettiğin hikayeye başlayarak irtibatı koparmazsin. :)))

*** 
 Ay ben bir Aylin bir selmayı çok seviyorum :P aslımda Perişi de seviyorum bazen Selimi de :D ellerine sağlık canım. :)




Ahh Selim &Selma ikisini tanıtacak çok fazla kelime var ama ben şuan uygun kelimeyi bulamadım galiba!. Okurken Selim üzerinde bir sürü hain plan düşündüm gerçi düşündüklerimin çoğu geçmişteki Selim ile ilgili idi!!! Şimdi ise bebek için üzülüyorum Selma tam anlamı ile mutlu olamayacak mı yaa ne zaman güzel birşey olsa peşine kötü birşey oldu önce Ayten sonra babası sonra Selim'in annesinin tepkisi ve en son bebek olayı.

*** 

Ben Selma yı ikinci kadın olarak görmek istemedim nedense içimin bir tarafı hep hak verdi . Selim gerçekten dediği gibi bencilmiş o zamanlar yaptıklarına bir mana veremedim!!! Aklıma gelmişken bu hikaye deki tüm kadınlar aşktan yana şanssız biraz Aylinin ve Perihanın hikayenide çok merak ettim çenem mi düştü ne anlatımın çok güzel ve sürükleyici ve bence geçmiş ve şimdi zaman arasında gidip gelerek yazmak zor olsa gerek ben çok keyif aldım okurken ellerine emeğine sağlık :)) bu arada kalp i sormuştun <3 telefonda hazır var kendileri o yüzden o yapıyor 

*** 
Umarın her sey istedigin gibi olur. Acikcasi kitabini alip bir kere daha okumak isterim.Her ne kadar telefondan okuyor olsam da kitap sayfalarini cevirmek,kagit kokusunu almak cok farkli. 

*** 
Ahhh sana ne kadar mükemmel olduğunu söyledim mi ben hiç güzel yazarım :D ve Selimi tüm o lanet olasıca huylarına rağmen sevmeye başladığımı belirtmek istiyorum. O Berkin ağzını burnunu kırarım ben ama ha! Selime olan kızgınlığımdan daha da çok kızdım çünkü berk şerefsizin teki. Kanı bozuk şey ne olacak, terbiyesiz! Ah birde ben vuraydım. Selim vurdu değil mi? Umarım öyledir ama selim odasındaydı, gerçi takip etmiş olabilir.. Aman ya çok fena valla :) 


Emin ol ayni hikayeyi Selma yerine Huma...Selim yerine de Demir diye değiştirip yeniden yayinlasan ayni heyecanla gene okurum.... Cunku hariiiiika :)) Haa bide bu yazarlik yetenegin muhtesem 

*** 


Ve nihayeet hikaye biteer ... Huhh ! Nasıl da alışmıştım ama çiftimize :D Bu bölüme kaar hiç yorum yapmadım çünkü bir an önce bitirip finalde aktarmayı planladgım için düşüncelerimi.Şimdiii başlayalım o zman taa en başından .Hikayene gerçekten tesadüf eseri başladım.ZeyKer hikayelerinin yanında yeni hikayeleri keşfetmeyi seven biri olarak kıyıda köşede kalmış böyle güzel eserleri bulmak insana inanılmaz mutluluk veriyor.Açıkçası daha öncee hiç bu kurguda bir hikaye okumadım.Ve başt onyargılarım vardı acaba ana karakterden cok nefret eder miyim ? Diye kendime sordum once.Sonra dilini keşfetmeye karar verdim.Çünkü eğer dil beni büyülüyorsa kurgunun çok da önemi yoktur.Diline gerçekten hayran kaldım.Öyle çok süslü kelimelerin olmamasına karşın o kadar akıcı ki bir çırpıda bitrmek istedim.Ellerine sağlık canmmm çok beğendiğim hikayeydi :D

*** 


Bir başladım elimden bırakamadım çok güzel kaleme alınmış bir hikayeydi. Ama şunu belirtmeliyim ki selimi çok çok dövmek istediğim bölümler oldu. Ayrıca aylinin hikayesini şimdiden merak ediyorum. Kalemine filrine sağlık çok güzeldi. 

*** 


Ben nasıl bu hikayeyi geç keşfederim ahhh en büyük pişmanlığım daha önceden okuyamamak kurgusu olsunanlatımın olsun Selim olsun hepsi o kadar mükemmellerki ne kadar zorluk yaşarlarsa yaşasınlar yine birbirlerinden kopamadılar ya süperdi okuduğuma değen hikayelerin baş sıralarında gerçekten emeğine sağlık tüm bölümler birbirinden güzeldi.

*** 


Bu kitabı okuduğum her ana değer... 

Muhteşem bir hikayeye imza atmış oldun yazarım ve ben de bu hikayeyi okuduğum için çok mutluyum.Kalemine yazdığın kısa hikayede hayran kalmıştım Bundan sonra yazacağını her hikayeyi okumaya çalışacağım.Mızıkçıyı merakla bekliyorum Bu arada Selma fransa ya giderken ki halini okurken yazdığım bir siiri mırıldanırken buldum kendimi.Aynı duyguların farklı kalemlerden dökülmüş vaziyeti bizimkisi.Teşekkür ederim bu hikayeyi bizlerle paylaştığın için.Kalemine emeğine yüreğine sağlık yazarcim benim :)

*** 


 Ahhh harikaydı ya her çıkmazlarının ucu yine birbirlerine çıkması vs bi solukta okunabilecek okudum harika hikayelerdendi geç keşfettim ama yinede sanslıyım okudum sonunda diye emeğine yüreğine sağlık

1 yorum: