18 Kasım 2017 Cumartesi

TÜYAP KİTAP ALIŞVERİŞİM 2017


Merhaba arkadaşlar!!! Tüm kitapseverlerin heyecanla beklediği Tüyap Kitap Fuarı'na gitme imkanı bulunca tabii ki bunu kaçırmadım. Hali hazırda okumadığım kitaplarda olduğu için fazla kitap almasam da elim boş dönmeye de içim el vermedi. Bu sene listemdeki İş Bankası ve Can Yayınları'nın kitaplarına öncelik verdim, Tüyap'a yakışır güzel indirimler yapmışlardı. Fakat tabii ki aynısını söyleyemeyeceğim pek çok yayınevi de vardı. Bir öğrenci olarak kitap fiyatlarının hızla artması maalesef işimi zorlaştırıyor. Okuma oranını gittikçe yükselteceğimize resmen insanların önlerine set çekiyoruz, umarım yakın gelecekte bu uçukluk bir son bulur.

Değinmeden geçmek istemediğim bu üzücü durumu bir kenara kaldırırsak, aldığım kitapları beğeneceğimden neredeyse emin olarak aldım çünkü sizinde fark ettiğiniz üzere dünya çapında kendine yer edinmiş kitapları seçtim, bu yüzden bir an önce okumak için sabırsızlanıyorum <3 Daha önceden yaptığım mini alışverişi de bu kitaplara dahil ettim, umarım siz de beğenirsiniz.



Stefan Zweig'ın Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu'ndan sonra koşarak Satranç'ı almıştım. Tam anlamıyla büyülendiğim, nasıl bittiğini anlamadığım bir kitap oldu. Kitaptaki karakterler ve işleniş şekilleri inanılmazdı. Tek şikayetim kitabı daha fazla okumak istememdi, bitirdiğime hem sevindiğim hem de üzüldüğüm nadir kitaplardan. Eh, tabii Olağanüstü Bir Gece'yi de Tüyap'tan almasam olmazdı.



Otomatik Portakal ve Hayvan Çiftliği de uzun zamandır okumak istediğim kitaplardandı. Özellikle George Orwell'ı bir an önce tanımak istiyordum, umarım güzel bir başlangıç yaparız.

Mutlu Prens'te Tüyap'tan önceki mini alışverişime dahildi. Şuan diyeceğim şey çok klişe olsa da kesinlikle her yaştan insanın kendisine çıkarımlar yapabileceği, hitap ettiği kitlenin çok geniş olduğu kitaplardan listenize ekleyin derim.

Başlat'ı okuduktan sonra Armada'yı almamak gibi bir şansım yoktu. Başlat'ı zaten 2015 favorilerime de eklemiştim buradan ulaşabilirsiniz. Armada'dan da daha azını beklemediğim için tereddütsüz aldım.


Tüyap'ta gittiyseniz aldığınız kitapları sizde yorum olarak atabilirsiniz. Ya da sormak istediğiniz herhangi bir şeyi de yorum olarak bırakabilirsiniz :) Hepinize iyi okumalar!!!

2 yorum:

  1. Uuuu, bir sürü Stefan Zveig almışsın, umarım hepsini seversin! :) Bu arada Hayvan Çiftliği müthiş bir kitap, almana sevindim. :) Öyleyse hayırlı olsun diyorum. :)

    YanıtlaSil