15 Ağustos 2014 Cuma

KİTAP YORUMU:BELALI DÜĞÜN-Jamie Mcguire

 
Kitap Adı: Belalı Düğün
Yazar: Jamie Mcguire
Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 152
Etiket Fiyatı: 13.00TL

Merhaba Belalığün ile buradayım!

Baştan uyarayım Tatlı Bela ve Ayaklı Bela'yı okumadıysanız yorumu spoiler içerir.

Kitabımız ani bir şekilde evlenme kararı alan çiftimizin neden bu kararı aldığı üstünde duruyor.


Önce şunu söylemem lazım kitap benim beklediğim gibi çıkmadı. Kötü değildi sadece Tatlı Bela ve Ayaklı Bela'da çıta yükseldiğinden Belalığün onlara oranla soluk kaldı.



Ben ne beklemiştim mesela gelecekte çocuklarının olduğu zamana ait bir bölüm olabilirdi.

Ama şimdi şöyle bir şey var kitabı okuduğuma pişman falan değilim. Sırf Travis için okunur o kitap. Sert tavırlarının arasında Abby'e olan tavırları her zaman beni kendine hayran bırakıyor zaten.


Kitabımızı Keaton Hall'de çıkan yangın ile başlıyor. Bu olayın üstüne Abby Travis'e evlenme teklif etmişti bu olayın perde arkasını görerek  şoka uğruyoruz.*hem de fena, romantizm öldü mü?*


Abby ve Travis'in ağızından sırayla anlatılan kitapta Vegas'ta yapılan düğünün detaylarını öğreniyoruz. Aceleye gelmesine rağmen tam da çiftimizi mutlu edecek bir düğün oluyor. Abby güzel bir gelin. Travis'te...Travis zaten söylememe gerek var mı?

Abby bir ara yine şüpheye düşüyor-tam da şapele yürüyecekken- ama Travis'in annesinden gelen son derece dokunaklı ve ileri görüşlü mektup sayesinde gün kurtuluyor.


Maddox erkeği senin tüm sınırlarını zorlar ama eğer yine de onunla kalırsan senin için her şeyi göze alır…… Ve bir Maddox erkeği âşık olduğunda bu sonsuza kadar sürer.

Ben bu alıntıya bayıldım. Favori repliklerimden ve kesinlikle kitapların özeti gibi bir şey. Abby'nin dövme macerasını da görüyoruz ki Travis gibi bir adamın-her yanı dövmelerle kaplı-dövmecide bu kadar gerilmesi ve etrafta gerginlikle dolanıp durması çok tatlı.


Olaylar, olaylar derken bir yıl sonraya atlıyor ve tabii ki America'nın düzenlediği 'gerçek' bir düğüne gidiyoruz.



Ve tabii ki iki çiftimize de yakışan bir bekarlığa veda partisi!

Kitabın son sayfalarını daha çok sevdim. Bekarlığa veda partileri özellikle Travis'in ki çok eğlenceliydi.



Dediğim gibi kitap kötü değil sadece ben çok büyük umutlar besleyerek okuduğum için öyle gelmiş olabilir. İyi okumalar!

PUANIM:  3.5/5





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder