13 Ağustos 2014 Çarşamba

THE BOOK SACRIFICE TAG !


Veee ilk etkinliğimle karşınızdayım. Yorumbaz'ın uyguladığı bu etkinlikle gelişen olaylar karşısında hangi kitabı feda edeceğimi söyleyeceğim. Bu benim için çok zor olacak çünkü kitaplarımın hepsi benim bebeklerim :( Şimdi geçelim senaryolarımıza :)

Senaryo 1 : Küresel ısınmanın dünyanın anasını ağlattığı bir dünya düşünün. İnanılmaz sıcak ya da inanılmaz soğuk hava koşullarıyla yaşıyorsunuz. Eskimo ceketinizi giyip ısınmak için gayret ediyorsunuz. Isınmak için hangi kitabınızı yakardınız ?


Yeniden söylüyorum kitaplarımın hepsi benim çocuğum gibi. Ama Kurt ve Kız diyeceğim sanırım. Tüm kitaplara saygım sonsuz. Kız ve Kurt'un konusu da güzel ama işleniş, üslup... kısacası yansa canım çokta canım yanmaz. *yandıktan sonra beni ağlayarak görürseniz şaşırmayın*
 
Senaryo 2 : Kitapçıda kitap seçtiğinizi düşünün, bir anda bir zombi saldırısıyla karşılaşıyorsunuz ! Etrafınız oradan oraya koşuşan insanlarla dolu, karşılık verebileceğiniz bir silahınız ya da sığınabileceğiniz bir yer yok. Tam o sırada kitapçının sahibi bir duyuruda bulunuyor. Bu zombilerin tek zayıf noktası herkesin bayıldığı ama sizin nefret ettiğiniz bir kitaplar. O yüzden size bunu yaşatan bir kitabı seçmeniz gerek !

Buna da sanırım Alaycı Kuş diyeceğim. Durun vurmayın! İlk iki kitap güzeldi filmlerde güzel ama son kitapta bağlanış ve gelişen olaylar çok saçma ve gereksizdi. Sırf mutlu sona ulaşmamak için yazılmış gibi duruyor.

 
Senaryo 3 : Bir kuaföre gittiniz ve saçınızı yaptırdınız. Blendax reklamındaki abladan bile güzel ,hacimli saçlarınız var. Derken deli gibi bir yağmur bastırıyor, şiddetleniyor,şiddetleniyor ! Kendinizi korumak için hangi ''devam kitabını'' feda ederdiniz ?

Ya hayır kırk yılın başı saçım güzel olurda neden yağmur bastırır? Hayali bile sinir bozucu! Off, pofff. O zaman içim kan ağlayarak Karanlık Kalp diyorum. Kötü bir kitap değil! Sadece çok beğendiğim kitapların üstüne okudum ve beklentimi karşılamadı diyelim. Yavan kaldı biraz. Yazar konuyu daha yoğun işleseydi daha fazla severdim.
Senaryo 4 : Edebiyat dersinde hocanız klasiklerin ne kadar önemli olduğundan, dünyayı nasıl değiştirdiğinden bahsediyor. Ama siz bu konuşmaya katlanamıyorsunuz ve hayatınızda okuduğunuz en tiksinç klasiği hocanızın kafasına fırlatıp, gururla bunun nedenlerini açıklıyorsunuz.

Aslında yeri geldiğinde klasiğe merakım var. Biricik arkadaşım İrem ve ben klasiklere dalış yapmaya kararlıydık hatta. Hala da istiyorum. Ama şimdi dürüst olma zamanı! Güzelim fantastik ürünler, romantizm, gerilim, macera dururken elim bir türlü gitmiyor alerjim varmış gibi hissediyorum kendimi :(

Ve ilk etkinliğimizin sonu :( Ama yakında bir etkinlikle daha döneceğim. Herkese iyi okumalar!


 

 
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder