3 Eylül 2014 Çarşamba

ETKİNLİK: CHOCOLATE BOOKS


Merhaba arkadaşlar :) Arayı çok uzatmadan yine buradayım :) Aynı Kitabın Altında beni Chocolate Books etkinliği için mimledi <3 Bu mimi daha önceden görmüşsünüzdür. Çikolata çeşitlerine göre kitap seçeceğim. Gelsin bakalım çikolatalar :D

Bitter çikolata: Karanlık konulu bir kapağı olan kitap (taciz, ev içi şiddet, tecavüz, yalnızlık, zorbalık, ölüm vb.) ?
Açıkçası o tarz kitapları pek okumadım. Gri'nin Elli Tonu ile Uçuşta arasında gidiyorum şuan kitaplığımda  bu soruya en uygun kitaplar ikisi sanırım. Tamam karar verdim. Uçuşta. Erotik olmanın yanında ana karakterdeki  kızın başından oldukça zor şeyler geçiyor. Okurken duygusala bağlamıştım :(





Beyaz çikolata: En sevdiğiniz hafif ve mizah içerikli kitap?
Bende bu soruya Aynı Kitabın Altında'yla aynı cevabı vereceğim. Beni Hatırladın mı? Kendisi okuduğum ilk chick-lit. Okurken çok eğlenmiştim :) Kesinlikle türünü beğenenlere de öneririm. Okurken sırıtıp durduğum için biraz tuhaf baktılar ama değdi mi değdi :D



Sütlü çikolata: Çok konuşulan reklamı yapılan ve okumak için öldüğünüz kitap?
Hımmmm. Şimdi burada birden fazla söyleyeceğim :D Return, Finding Cinderella, Ugly Love..ve daha aklıma bile gelmeyen şeyler :D




                               
Karamelli çikolata: Okurken içinizi eritip bir tuhaf hissettiren kitap?
Cehennem Makineleri. Yani ben o seriye aşık oldum. Okumayan varsa uçsun gitsin okusun. Biraz pahalı tutuyorlar ama sonuna kadar değer yani. Gerçekten okuduğum en iyi serilerden oldu ve evet kalbim karamelli çikolata kıvamına geldi :D



Kinder sürpriz çikolata: Son zamanlarda sizi şaşırtan bir kitap?
Kıyamet Sonrası. Zaten bir kere de tahmin etsem zaten kafamı kıracağım :D Olmuyor ya tutmuyor ve ben sadist bir şekilde bundan zevk alıyorum :D :D I LOVE YOU RAFFE <3 Bunu da söylemesem olmazdı kusura bakmayın :)


Snickers: Hakkında kafayı yediğiniz kitap?
Aynı Kitabın Altında'nın da dediği gibi Meleğin Düşüşü. Kesinlikle o. En iyi DEX kitabı. En iyi melek kitabı. En sevdiğim karakterlerden oluşuyor. Süper bir seri. Okumayanınız varsa koşsun, arkasında seri katil varmış gibi koşsun ve o kitabı alsın :D İki sorudur üst üste geldi ama bana kalsa buradaki soruların çoğuna yazardım :D


Marşmelovlu sıcak çikolata: Okurken sizi rahatlatan bir kitap?
Rahatlama değince aklıma John Green geliyor nedense :D Tabii ki Aynı Yıldız'ın altında hariç. Aslında başlarda o da gayet eğlenceliydi :(  Sanırım İlk Aşk diyeceğim. Kağıttan Kentler ile onun arasında git gel yaptım ama İlk Aşk son kararım olsun


Çikolata Kutusu: Okuduğunuz hangi seride bol çeşitlilik ve herkese göre olabilecek bir şeyler vardı?
Tamam bu biraz zor oldu. Ölümcül Oyuncaklar sanırım. Pek çok karakter var ve bu karakterin de her birinin farklı bakış açısı var insan illa kendine yakın gördüğü birini buluyor.



Acı biberli çikolata: Son zamanlarda okuduğunuz en acıklı kitap?
Avuçlarının Arasına Bir Kalp Bıraktım. Hala içimde ondan kalma bir acı var ama geçecek birkaç güne inşallah. Cidden özellikle sonu kalbimi söküp çıkardı ya :( Ama bu kitabı da türünü beğenenlere kesinlikle tavsiye ederim :)



Şimdi gelelim mimlediklerime:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder