8 Temmuz 2014 Salı

KİTAP YORUMU: DAİMA AŞK-Sandi Lynn

Kitap Adı: Daima Aşk
Yazar: Sandi Lynn
Yayınevi: Elf
Sayfa Sayısı:366
Etiket Fiyatı: 21TL

Evet bir sonraki yorumum Daima Aşk!! Öncelikle kitabı bir çekilişte kazandığımı söylemem lazım. Hayatımda ilk defa bir çekiliş kazandım! Çok güzel bir hismiş. Eve bir kargocu geldi ve bana kutsal kitabı getirdi. Daha fazla saçmalamadan kitaba geçeyim ben.
Ellery sevgilisi ile beraber New York’a taşındığında sonsuza kadar mutlu olacaklarını düşünmüştü ama sevgilisi tarafından zamana ihtiyacı olduğu için (!) terk ediliyor. Ellery yalnızlıktan korkuyor ama buna rağmen hayatına bir erkeği sokmamakta kararlı.



Ta ki gece barda sarhoş bir adama yarım edene kadar… Connor Black. Connor Black’in evinde uyuyakalıyor. Connor ertesi sabah Ellery’i kendi mutfağında görünce şaşırıyor. Çünkü kuralları bozulmuştu. Hiçbir kadın onun evinde yatıya kalamazdı. Ama Ellery güzelliğinin yanı sıra iyi kalpliliği, inatçılığı ve meydan okuması ile Connor’ın dikkatini çekmişti.

Connor Black bir milyoner ve bir CEO olmasına rağmen duygusal anlamda çökmüştü. Bu yüzden kimseye değer vermemeye, sevmemeye yemin etmişti. Ama hayatına Ellery girdi.
Buluşmaya başladıklarında Ellery ona kendi dünyasının kapılarını açıyor ve Connor daha önce hiç tatmadığı duyguları tadıyor. Connor’ın kadınlar hakkında kötü şöhretine rağmen Ellery’de onun dünyasına adım atıyor.
Ama Ellery’nin ikisini de yıkacak bir sırrı var. Connor öğrendiğinde her şeyin değişeceği türden bir sır…

Evet konumuz bu şekilde. Önce kitabın artılarına bakalım ki oldukça fazlalar.
Kitapta Connor’la tanıştığınız andan itibaren havanız değişiyor. Hafif hüzünlü olan Ellery, Connor kitaba dahil olduğunda eski neşesine kavuşuyor. Ellery bir ressam, Connor ise bir CEO. Ellery’nin peşine takılan Connor haliyle daha önce ya çok az yaptığı ya da hiç yapmadığı şeyleri yapıyor. En basitinden dondurma yemek. En son küçükken dondurma yemişti. Ya da sokaktan sosisli yemek. Evet bizim zengin CEO’muz sosisli falan yemiyor.
Bakın ne kadar tatlı bir çift oldukları buradan bile anlaşılıyor değil mi? Connor’a zorla sosisli yedirmeye çalışan bir Ellery düşünün. Adamın ağzına tıkıyor resmen.

Ellery benim tatlı hüzünlü kızım. Annesini ve babasını talihsiz bir şekilde kaybeden Ellery yalnızları oynuyor maalesef. Hayatı çok zor geçen Ellery bir de büyük sırrıyla uğraşıyor.
Connor’da çok harika bir hayat sürmüyor. O da hüzünlü onunda sırları var. İkisinin de yüzüne hayat pek gülmüyor maalesef. Belki de bu yüzden birbirleri için yaratılmışlardır?*evet depresyon mod: on*

Ama beraber oldukça eğleniyorlar. İkisi de birbirlerine yeni şeyler öğretip birbirlerinin en yakın arkadaşları, sırdaşları oLuyorlar sevgiliden önce. 
Kitapta tek kötü olan şey Gri’nin Elli Tonu’ndan esintiler olması. Connor’ın Ellery’nin yemek yemesine karışması, şoförleri ile aralarındaki diyalog, Connor’ın cinselliğe bakış açısı, ikisinin de CEO olması, zor dönemler geçirmeleri ve bazı noktalar daha.

 Evet bu noktaları okuyanlar bilir oldukça fazla benziyor. Ama beni çokta rahatsız etmedi. Yani zaten sevdiğim olaylar ve sevdiğim davranışlar. Kitabın bir noktasına kadar Gri’nin Elli Tonu’ndan esintiler aldım ama esas kısma geldiğimiz anda o havadan kurtuluyor ve tamamen özgünleşiyor.

Kitap su gibi ilerledi elimde ve Ellery Connor çiftinin de sıkı bir hayranı oldum. Okumanızı tavsiye ederim. Bana göre tek kusuru da açıkladım zaten. Yoksa Team Connor yani adam çok iyi <3.Aklınıza kesinlikle vıcık vıcık bir aşk romanı gelmesin. Yok öyle bir dünya. Denge çok güzel bir şekilde tutturulmuş. Ve ben kitabı çok sevdim. Connor galp Ellery. Aşk romanları sevenlere şiddetle tavsiye olunur :) 
PUANIM: 4/5


Evet bu da kitaptan kesitlerden oluşan bir video izlemenizi tavsiye ederim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder