22 Temmuz 2017 Cumartesi

DİZİ YORUMU: 13 REASONS WHY


Dizi Adı: 13 REASONS WHY
,
Merhaba!!!! Bugün uzun bir süre sonra sonunu görebildiğim bir dizi olan 13 Reasons Why’dan bahsedeceğim.

Lise öğrencisi olan Hannah Baker’ın intiharı herkese sürpriz oluyor. Bir sebep arayan ve bu intiharı sorgulayan ailesine ne hocaları ne de arkadaşları istedikleri yanıtları veremiyor. Hannah Baker’ın diğer lise öğrencilerinden farklı hiçbir şey yaşamadığını ve daha nicelerini söyleyerek intiharın suçunun tamamını Hannah’ya bağlıyorlar.

16 Temmuz 2017 Pazar

KİTAP YORUMU: KURUCUNUN KIZI II Amy Engel


Kitap Adı: Kurucunun Kızı
Yazar: Amy Engel
Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 272

Merhaba arkadaşlar!!! Bugün Kurucunun Kızı'nın yorumu ile karşınızdayım!!! Kitap uzun zaman önce çoğu kişi tarafından okunsa da... yorumunu yazmadan edemedim açıkçası.

Öncelikle kitabın geçtiği dünyayı açıklayayım size. Nükleer savaş sonrası ABD nüfusunun büyük çoğunluğunu kaybetmiş. Hayatta kalan ufak bir insan grubunu ise Westfall'lar bir araya getirmiş ve insanlar için yepyeni bir dünya kurmuş. Westfall'lar Kurucu ünvanını alsa da maalesef yönetimi Lattimer'ler yüzünden ellerinde tutamamışlar.


7 Temmuz 2017 Cuma

ANİME YORUMU: HUNTER X HUNTER


Anime Adı: Hunter x Hunter

Merhaba!!! Bugün üzerinde yazmak için tüm cesaretimi kuşanmaya çalıştığım bir animeden bahsedeceğim. Neden bu kadar çekinerek yazdığımı zaten ilerleyen kısımlarda anlarsınız diye tahmin ediyorum ;)

Konusundan bahsetmek biraz sıkıntılı, 148 bölümlük bir anime olduğundan olay örgüsünden karakter yelpazesine kadar çok fazla çeşitlilik var ve size spoiler vermek istemediğim için sadece giriş bölümünden bahsedebileceğim maalesef :( - düşünün 7 ana başlığa yani arc'a ayırabiliriz ki bir tanesi epey uzun-


31 Ocak 2017 Salı

ANİME YORUMU: SHOKUGEKİ NO SOUMA



Anime Adı: Shokugeki No Souma

Merhaba arkadaşlar!!! Bugün severek ve eğlenerek izlediğim bir anime olan Shokugeki no Souma'nın yorumu ile karşınızdayım!

Babası ile bir aile restorandı işleten Yukihira Souma çok yaratıcı ve yetenekli bir aşçı. Babası ile sürekli tatlı bir yarış içerisinde olan Souma, onu geçmeyi ve başarılı bir şef olmayı arzuluyor. Babası aile restoranlarını kapatıp Avrupa'ya aşçılık yapmaya gittiğinde Souma'ya yepyeni bir meydan okuma sunuyor. Öğrencilerinin sadece ufak bir kısmının mevzun olabildiği zorlu bir aşçılık okulunu 1.'likle bitirmek zorunda!


20 Aralık 2016 Salı

KİTAP YORUMU: VAHŞİ - Sally Green


Kitap Adı: Vahşi
Yazar: Sally Green
Yayınevi: DEX
Sayfa Sayısı: 460

Merhaba arkadaşlar!!! Bela'nın devam kitabı olan Vahşi ile karşınızdayım!! Serinin ilk kitabı olan Bela'yı da yorumlamıştım buraya basarak yoruma ulaşabilirsiniz.

Bela'da babası Nathan'a armağanlarını vermişti. Mercury'de Nathan'ın babasıyla görüştüğünü fark etmişti ve Annalise'i rehin almıştı. Karşılığında da Nathan'dan Marcus'un kellesini istemişti.
Nathan'ın yeteneğinin babasıyla aynı olduğunu ilk sayfalarda görüyoruz. Geceleri ne olduğunu hatırlamasa da, yanında bulduğu hayvan cesetleri ve ağzındaki tat her şeyin kanıtı. Üstelik bu sorunlarından yalnızca biri. Gabriel'den haber yok fakat Nathan kararlaştırdıkları gibi Mercury'nin vadisinde onu bekliyor.

7 Eylül 2016 Çarşamba

FİLM YORUMU:ÖLÜMSÜZ AŞK


Film Adı: Ölümsüz Aşk 
Orijinal Adı: The Age Of Adaline
Yönetmen: Lee Toland Krieger 
Tür: Dram, Romantik 
Yapım: ABD - 2015 
Oyuncular:  Blake Lively, Harrison Ford, Amanda Crew, Ellen Brustyn, Michiel Huisman 
IMDB: 7,2

Merhaba arkadaşlar!! 2015 yılında vizyona giren The Age Of Adaline, yani bizdeki adıyla Ölümsüz Aşk filminin yorumu ile karşınızdayım!!

Filmin konusu gerçekten çok ilginç bence. Adaline'nın geçirdiği kaza sonucunda hiçbir şekilde yaşlanmamasını konu alıyor. Öyle ki, kızı büyüyüp kırış kırış olsa da Adaline hala genç bir kız gibi!! Kulağa güzel gelse de gerçekler maalesef bu şekilde işlemiyor.


21 Temmuz 2016 Perşembe

ANİME YORUMU: KAİCHOU WA MAİD - SAMA


Anime Adı: Kaichou Wa Maid -  Sama 
Anime Türü: Romantik - Komedi


Merhaba arkadaşlar!! Bugün ilk anime yorumumla karşınızdayım!! Malum yaz tatilde geldi insan izleyecek bir şeyler arıyor bu nedenle faydalı olabileceğini düşündüm.