2 Ekim 2017 Pazartesi

WATTPAD KİTAP ÖNERİLERİ 2



Merhaba!! Wattpad önerileri serime ekleyecek güzel kitaplar bulduktan sonra bir post daha gireyim dedim. İki kitap tanıttım ikisi de çok güzel ve belli açılardan diğer hikayelerden sıyrılan güzel bir bakış açısına sahipler, umarım beğenirsiniz. Siz de okuduysanız hakkında ne düşündüğünüzü yazabilirsiniz ya da güzel hikaye önerileriniz varsa onları da paylaşabilirsiniz :)

30 Ağustos 2017 Çarşamba

KİTAP YORUMU: AV DÖNENCESİ - BÜŞRA TORAMAN II YORUM + ALINTILAR


Kitap Adı: Av Dönencesi
Yazar: Büşra Toraman
Yayınevi: Ephesus
Sayfa Sayısı:518

Merhaba!!! Wattpad Kitap Önerilerim 1’de bahsettiğim Kırmızı Başlıklı Kız serisinin ilk kitabı Av Dönencesi’ni Ephesus Yayınları basınca, alıp bir kez daha okumadan duramadım :) Eh yorumunu da girmek için kolları sıvadım tabii.

Ada gittiği kampta ailesini ve nişanlısı Kerim’i kurt saldırısı sonucu kaybediyor. Saldırıdan tek kurtulan kendisi olduğu için büyük bir suçluluk içinde olan Ada, ona acıyan bakışlardan kurtulmak, yaşadığı olaylardan biraz olsun uzaklaşmak için teyzesi ve eniştesi ile beraber Kanada’ya gidiyor.

Ama tabii Kanada’ya giderken aslında yaşadığı trajedinin merkezine indiğinin farkında değil. Ali’nin kardeşi Kerim’inde saldırı hakkında Ada’dan daha fazla bilgi almak için Kanada’ya gelmesiyle ikili olayların perde arkasında çok daha korkutucu gerçeklerin yattığını fark ediyor. Ada ne kadar başta inkar etse de kurt adamların varlığını kabulleniyor ve dahası onların hayatına dahil oluyor. Ailesini ve nişanlısını öldüren kurtlardan intikam almak için ölümle burun buruna, düşmanlarıyla iç içe bir durumda buluyor kendisini.  Ve işin beklenmedik yanı kalbini bu kurtlardan birine kaptırmak üzere.

13 Ağustos 2017 Pazar

ANİME YORUMU: AO HARU RIDE


Anime Adı: Ao Haru Ride

Merhaba arkadaşlar!! Bugün kuşkusuz kendi türü içinde favorilerime giren bir anime olan Ao Haru Ride'den bahsedeceğim.

Yoshioka Futaba güzel ve sevimli bir kız olduğundan ortaokulda kız arkadaşları tarafından kıskanılıyor ve dışlanıyor. Üstüne hoşlandığı çocukla da bir yanlış anlaşılma yüzünden araları açılıyor. Sonuçta yalnız ve mutsuz bir ortaokul dönemi geçiren Futaba lisede daha çok kız arkadaşının olması için imajında büyük bir değişiklik yapıyor.

2 Ağustos 2017 Çarşamba

KİTAP ADI: YAZ KILICI - RICK RIORDAN


Kitap Adı: Yaz Kılıcı - Magnus Chase ve Asgard Tanrıları #1
Yazar: Rick Riordan
Yayınevi: Doğan ve Egmont Yayıncılık
Sayfa Sayısı: 568

Merhaba arkadaşlar!!! Bugün uzun zamandır okumak için çıldırdığım bir kitap olan Yaz Kılıcı ile karşınızdayım!!! Eminim bütün Percy Jackson ve Kane hayranlarının merakla beklediği bir kitap oldu. Mısır ve Yunan mitolojisinden sonra İskandinav mitolojisini de Rick Amca’mızın kaleminden okumak inanılmaz keyifliydi. Ama durun önce kitabın konusundan biraz bahsedelim.

Esas karakterimiz Magnus Chase –soyadının Chase oluşuna da tabii ki değineceğim- annesinin ölümünden sonra sokaklarda yaşamaya başlıyor. İki koca yılı sokaklarda sıkıntılar içinde yaşasa da iki harika arkadaş edinmeyi başarıyor. Bitzen ve Hearth adlı evsiz dostları her zaman onun yanında oluyor ve o farkında bile olmadığı zamanlarda ellerinden geldiğince onu korumaya çalışıyorlar.

22 Temmuz 2017 Cumartesi

DİZİ YORUMU: 13 REASONS WHY


Dizi Adı: 13 REASONS WHY
,
Merhaba!!!! Bugün uzun bir süre sonra sonunu görebildiğim bir dizi olan 13 Reasons Why’dan bahsedeceğim.

Lise öğrencisi olan Hannah Baker’ın intiharı herkese sürpriz oluyor. Bir sebep arayan ve bu intiharı sorgulayan ailesine ne hocaları ne de arkadaşları istedikleri yanıtları veremiyor. Hannah Baker’ın diğer lise öğrencilerinden farklı hiçbir şey yaşamadığını ve daha nicelerini söyleyerek intiharın suçunun tamamını Hannah’ya bağlıyorlar.

16 Temmuz 2017 Pazar

KİTAP YORUMU: KURUCUNUN KIZI II Amy Engel


Kitap Adı: Kurucunun Kızı
Yazar: Amy Engel
Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 272

Merhaba arkadaşlar!!! Bugün Kurucunun Kızı'nın yorumu ile karşınızdayım!!! Kitap uzun zaman önce çoğu kişi tarafından okunsa da... yorumunu yazmadan edemedim açıkçası.

Öncelikle kitabın geçtiği dünyayı açıklayayım size. Nükleer savaş sonrası ABD nüfusunun büyük çoğunluğunu kaybetmiş. Hayatta kalan ufak bir insan grubunu ise Westfall'lar bir araya getirmiş ve insanlar için yepyeni bir dünya kurmuş. Westfall'lar Kurucu ünvanını alsa da maalesef yönetimi Lattimer'ler yüzünden ellerinde tutamamışlar.


7 Temmuz 2017 Cuma

ANİME YORUMU: HUNTER X HUNTER


Anime Adı: Hunter x Hunter

Merhaba!!! Bugün üzerinde yazmak için tüm cesaretimi kuşanmaya çalıştığım bir animeden bahsedeceğim. Neden bu kadar çekinerek yazdığımı zaten ilerleyen kısımlarda anlarsınız diye tahmin ediyorum ;)

Konusundan bahsetmek biraz sıkıntılı, 148 bölümlük bir anime olduğundan olay örgüsünden karakter yelpazesine kadar çok fazla çeşitlilik var ve size spoiler vermek istemediğim için sadece giriş bölümünden bahsedebileceğim maalesef :( - düşünün 7 ana başlığa yani arc'a ayırabiliriz ki bir tanesi epey uzun-