2 Ekim 2017 Pazartesi

WATTPAD KİTAP ÖNERİLERİ 2



Merhaba!! Wattpad önerileri serime ekleyecek güzel kitaplar bulduktan sonra bir post daha gireyim dedim. İki kitap tanıttım ikisi de çok güzel ve belli açılardan diğer hikayelerden sıyrılan güzel bir bakış açısına sahipler, umarım beğenirsiniz. Siz de okuduysanız hakkında ne düşündüğünüzü yazabilirsiniz ya da güzel hikaye önerileriniz varsa onları da paylaşabilirsiniz :)

1-MIA


New York'ta üniversite okurken,  bir yandan da özel öğretmenlik yapan Mia, yanında çalıştığı ailenin Washington'a taşınmasıyla işinden ayrılmak zorunda kalır. Hiç ummadığı bir anda işsiz kalsa da, aile onu yakın dostlarına önerince, Mia İtalyan asıllı bir ailenin çocuklarına öğretmenlik yapmaya başlar. İlk başta her şey yolundadır fakat çocukların amcası Franco Enzo Adalfieri İtalya'dan dönünce, Mia için zorlu günler başlar. Bir yandan yüreği yaralı iki çocuğun kırıklarını iyileştirmeye çalışırken, bir yandan da oldukça memnuniyetsiz ve otoriter bir adamla baş etmeye çalışır. Mia, tüm olumsuz hislerini yüreğine gömmeye çalışsa da, beklenmedik bir anda öğrendiği gerçeklerle tüm hayatı baştan sona değişecektir.

Mafyalar işin içine girdiğinde –bana göre- biraz daha kaba ya da karanlık bir aşk hikayesi okumak kaçınılmaz oluyordu. Fakat bu kitap bunu tamamen değiştirdi benim gözümde. İlk olarak İtalyan mafyaları ele alınarak yazılan bu kitapta yazarın gerçekten bir şeyleri araştırdığını ve emek sarf ettiğini görebiliyoruz ki bu okuyucu için çok tatmin edici bir olay. İkinci olarak kitapta geçen aşk hikayesi benim gözümde tatlılıkla tutku arasındaki dengeyi çok güzel sağladı. Gerek Mia’yı gerekse Franco karakterlerini hem ayrı ayrı sevdim, hem de aralarında ki kimyaya ayılıp bayılarak okudum. Diğer bütün yan karakterlerde kendini unutturmayacak iyi işlenmiş karakterlerdi. Olay örgüsü de klişe aşk hikayelerindeki tripleri barındırmadığı ve klasik mafya olaylarından sıyrılıp biraz daha farklı yorumlanmasıyla bana hem özgün hem akıcı hem de eğlenceli geldi. Kaçırmayın derim :)Buraya basarsanız Wattpad'den inceleyebilirsiniz.
2-VURDU VE AŞK

Sinan Tümer; başarılı, insanın içini eriten ses tonu ve kusursuz diksiyonu olan bir spor spikeridir. Yurt dışında çalıştığı kanalda Beşiktaş'ına laf ettiği için canlı yayına gelen konuğuna kafa atıp, istifa eder ve Türkiye'ye dönmeye karar verir.
Bütün spor camiası şerefli davranışıyla onu bu dünyaya kabul etmeye hazırken; aynı şeyi abisi, yengesi ve yeğeninin bakıcısı başarabilecek miydi?
Tamam kabul bir Beşiktaş’lı olarak beni can evimden vuran bu kitabı zaten sevmemem mümkün değildi. Ama inanın sebep sadece bu değil. Sinan Tümer gibi bir karakterin içinde olduğu bir kitabı okumak…her insana nasip olmaz. Adam zaten aşık olunmak için yaratılan o şanslı insanlardan ve sizde okurken tabii ki de bir istisna olmayacaksınız bana güvenin. Bu hikayenin evet birkaç klişe noktası olsa da kendine bambaşka yönler eklemiş olduğunu kabul etmek lazım. Bir spor spikeri ve koyu Beşiktaş’lı olan Sinan karakteri özellikle oldukça farklı benim gözümde. Kız karakter de Wattpad’te ki çoğu hikayenin yarattığı ‘masum kızlar aptal olur’ olayını silip atıyor. Bir kızın eğlenmeyi bilmesi, arkadaşlarıyla gece dışarı çıkması ona kötü ya da daha nice yersiz yakıştırmaları eklemeyi asla gerektirmez. Kız adabıyla içkisini de içiyor, eğlenmesini de biliyor ve gayet tatlı, masum iyi de bir kız. Karakterlerin biraz fazla üstünde dursam da bu tarz gerçeğe yakın, tipleme olmaktan kurtulmuş karakterler görmek benim için oldukça önemli. İnanılmaz komik, heyecanlı ve yan karakterlerin de hikayelerine yer verilerek yazılmış dolu olay barındıran bir kitap, bakmanızı tavsiye ederim :) Buraya basarak Wattpad'den inceleyebilirsiniz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder