4 Ağustos 2014 Pazartesi

KİTAP YORUMU: ANNA KAN GİYİNMİŞ KIZ-Kendare Blake


Kitap Adı: Anna Kan Giyinmiş Kız
Yazar: Kendare Blake
Yayınevi: Martı
Sayfa Sayısı: 350
Etiket Fiyatı: 19TL

Evett Anna: Kan Giyinmiş Kız ile karşınızdayım!
Kitabı almama rağmen hayaletlerden acayip korkan biri olarak elim bir türlü kitaba gitmemişti. Çok sevgili arkadaşım Melis kibarca(!) okumamı söylediğinden elime aldım.
İyi ki de almışım kendisine şuan can borcum varmış gibi hissediyorum.
Kesinlikle sıkılmadan, korkmadan *ki bu benim için önemli bir detay* ve her bir kelimesinden keyif alarak okudum.


Kitabımızın ana karakterleri Cass ve Anna. Cass babasından ona kalan bıçakla hayaletleri öldürmeyi meslek haline getiriyor. Anna ise uzun zaman önce gizemli bir şekilde öldürülmüş çok tehlikeli ve güçlü bir hayalet.

Cass hayaletlerin yerlerine dair mektuplar alıyor ve bu adreslere göre cadı olan annesiyle sürekli seyahat ediyor. Tabii bir de kedileriyle.
Kitabı elime aldığımdan beri ödümü patlatan Anna'yı çok sevdim! Tamam bayağı fazla insanı kendine özgü bir şekilde-mesela ortadan ikiye bölerek-öldürmüş olabilir ama o bunu isteyerek yapmıyor ki! Dünyalar tatlısı bir kız o <3 Hem sadece evine girenleri öldürüyor. Lütfen yani kız sadece bölgesini koruyor.

Kan Giyinmiş Anna'nın haberini alan Cass Thunder Bay'a taşınıyor. Ve çokta iyi arkadaşlar ediniyor.
Carmel mesela. Okulun kraliçesi modunda ama öyle küçük dağları ben yarattım tiplerinde değil. Yardımsever ve çokta iyi kalpli kendileri.

Thomas da var. Başlarda pek hoşlanmasam da sonradan çok sevdim.

Cass Anna hakkında bilgi toplamak için bir partiye giriyor ve Anna ile de böylece tanışmış oluyorlar. Hiç hoş değil benden söylemesi.

Şimdi aralarında ki o şeyi nasıl anlatsam ki. Cass Anna'yı öldürmek istiyor-insanları ortadan ikiye böldüğü için- bir yandan da onun başka bir seçeneği olmadığını bildiğinden istemiyor.

Anna'da da durum aynı. İkisi de hem öldürmek istiyor hem istemiyor. Ne kadar tatlı değil mi?
Ben şahsen Anna ve Cass'in karşılaşmalarına bayağı bir güldüm. Cass'in karizma gitti gidiyor :D

Kitap ilerledikçe Anna hakkında gerçekleri öğreniyoruz ve içinizde bir hüzün çöküyor. Öyle ki ben kendisine istediği herkesi öldürme hakkını veriyorum.-Cass hariç tabi ki-

Ve büyük bir sürpriz daha. Tam sonsuza kadar mutlu kısmına ulaşacağımı düşünürken yeni bir hayalet geliyor! Kitabın işleyişini ciddi ölçüde etkileyen çok tehlikeli bir hayalet.

Kitap gerek konusuyla gerek karakterleri ve anlatımıyla en-fes-ti. O romantiklik vıcık vıcık olmadan tam kararında bırakılmış ve aksiyon dolu. Aynı zamanda her sayfayı çevirişinizde bir merak duygusu uyanıyor. Karakterleri de çok sevdim. Anna, Cass ve Carmel favorim olsa da hepsini sevdim.  Hatta keşke daha önce okusaymışım diyorum L. Okuduğum en iyi kitaplardandı bence hemen kitapçıya koşun!! Şahsen ben aynı eylemi Lanetli Kızın Hayaletine yapmayı planlıyorum <3

PUANIM: 5/5



Bu da fan yapımı bir video :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder