6 Ekim 2014 Pazartesi

MİM: BOOK CHALLENGE TAG


Merhaba arkadaşlar! Hepinizin bayramı umarım güzel geçiyordur. Bayramın sonlarına doğru güzel bir mimle tekrar aranıza döndüm. Kitap Tiryakisi'ne ve Bin Tatlı Yıl'a beni mimledikleri için teşekkür ederim :)

 1)İlk Hayranlığım: Hımmm. Çocukluğumdan beri fazlaca kitap okurdum. Pek çok çocuk kitabımda var ama ilk hayranlığım Peter Pan oldu kesinlikle. En çok benzemeyi istediğim karakterlerden biri.

2)Favori Serim: Bu da ciddi anlamda zor soru. O kadar seri arasından bir tane seçmek diğerlerine haksızlık etmek gibi geliyor. Favorilerim: Ölümcül Oyuncaklar, Cehennem Makineleri ve Meleğin Düşüşü ve daha da doldururum yani. Ama en sevdiğim Meleğin Düşüşü. Galiba. Sanırım. Çok emin olamadım bir an.

3)Favori Kitabım: Bu soru doğru olamaz! Bu soruyu silsem fark eder misiniz ki? kdjfklşsadnf :D Tamam sanırım Kağıttan Kentler diyeceğim. Cidden muhteşem bir kitap ve hala okumayan kaldıysa hemen almalı.

4)Favori Erkek Karakterim: Lütfen, lütfen bu soruyu sorma her şeye katlanabilirim ama buna asla! Üç karakter arasında gidip geliyorum. Sanırım Meleğin Düşüşü'nden Raffe diyeceğim. Ya da yok Christian Grey'de var şimdi. Dean Holder'da, Will Herondale'de. Şuan kendimi ihanet etmiş gibi hissediyorum diğerlerine. Bir de bunun üstüne bunlardan birini seçemem :( Cidden denedim olmuyor kusura bakmayın :(

5)Favori Bayan Karakterim: YİTHER AMA! Buna da yine Meleğin Düşüşü'nden Penryn diyeceğim ama ne yapayım yani? Süper bir seri ve altı sorunun yarısını doldurmaya bence hak kazanıyor. Bastır Penryn! *kız dövüşüyor yani*

6)Favori Okuma Saatim: Hiç fark etmez! Okulun işime çomak sokmadığı her zaman okurum ben.

Şimdi aslında böyle mimlerin amacı insanlara kitap tanıtmak. Yani iniallah öyledir yoksa kendi kendine sallıyor gibi olacağım. En azından ben bu açıdan bakıyorum ve altı sorunun üçüne Meleğin Düşüşü'nden cevap verdim. Onun dışında  da pek çok sevdiğim karakter ve kitap var o yüzden tavsiye isteyen olursa yorum bırakabilir, severek öneririm. Sizde bana önerirseniz süper olur :D

20 blogger'ı mimlemem gerekiyormuş o kadar yazmaya üşenirim ben ya :D tamam tamam yazabildiğim kadar yazacağım:

Aynı Kitabın Altında
Melis Kitaplar Diyarında
Kitaplığımda Yaşananlar
Kitapların Senfonisi
Romantikoptik
İki Kapak Arası
Nora'nın Kitaplığı
Kitap Soluğu
Pilli Kütüphane

Bence iyi yazdım ldkfnld :D Umarım yaparlar eğlenceli bir mim oldu. Uzun zamandır da yapmamıştım iyi geldi :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder