18 Nisan 2015 Cumartesi

17.KCY BLOG TURU: 30 YAŞINDAYSANIZ HAYAT GERÇEKTEN ZOR - Burçin ÇELİK II ÇEKİLİŞ + WATTPAD OKUYUCU YORUMLARI

 
Kitap Adı: 30 Yaşındaysanız Hayat Gerçekten Zor
Yazar: Burçin Çelik
Yayınevi: Postiga
Sayfa Sayısı: 360
Etiket Fiyatı: 20TL
 
17. KCY Blog Turu'ndan herkese merhaba!!! Belki fark etmişsinizdir, daha öncede blog tur kapsamında Burçin Çelik'in bir diğer kitabı olan Beni Yarına Bırakma'yı tanıtmıştık. Şimdi yeni kitabı 30 Yaşındaysanız Hayat Gerçekten Zor'a tur düzenliyoruz. Facebook'tan ve Raff'tan birer tane kitap hediye ediyoruz. Facebook üzerinden katılmak için buraya basmanız yeterli. Raff'tan katılmak içinse yazının sonlarına doğru kaydırmanız gerek  :)
 
Turun ilk gününe sizlerin yorumlarıyla başlayalım istedik. 30 Yaşındaysanız Hayat Gerçekten Zor Wattpad'de yayınlanmıştı, bende sizlerin yorumlarını bir araya getirdim. Hep bizim yorumlarımız paylaşılacak değil ya, sıra sizde! :D

WATTPAD OKUYUCU YORUMLARI
 

Girişe bile bittiysem devamına bayılırım herhalde eline sağlık :)
***
Çok sevindim yaa, hatta bayıldım ve kesinlikle alacağımdan şüphen olmasın.
  

***


 Uu! Süper olur bence kızıma da kalır böyle bir kitabı mutlaka okumalı merakla bekliyorum çıkmasını, zaten Facebook’tan takip ediyorum seni.
 
***


Hayatımda okuduğum en komik ve çılgın hikayeydi halen aklıma gelince gülüyorum, muhteşem bir hikaye herkes okumalı süper bir yazım içinde aşk sevgi komedi çılgınlık her şey var iyi ki okumuşum tekrar okusam asla sıkılmam ellerine sağlık canim süper ötesi bir hikaye.
  

***


Tanıtım bir harikaa^^
 
***
Hatuuun :D
Ben bu hikayeyi bekliyorum kitap sayfalarında ha bilesin. Kesinlikle ve kesinlikle bu hikayeyi kotarıp, kütüphanelerimize armağan etmelisin. Sanal dünya fani, kitap baki şekerim ;)))
 
***


İçten üslubuna sempati duymamak elde değil. :)
 ***


Tanıtımı gerçekten çok sevdim ne güzel bir dil kullanmışsın.
 
***


Güzel başlangıç kütüphaneme ekledim bile. İçimden bir ses çok beğeneceğimi söylüyor. Ellerine sağlık.
  

***

Otuzlarına az kalmış biri olarak merakla bekliyorum hikayeni, diyordum Can Kırıkları bitince ne yapacağız diye açıkçası görünce çok mutlu oldum.
  

***


Tam benlik bir hikaye olacak sanırım. Sabırsızlıkla beklemedeyim. Can Kırıntıları’nın tadı hala damağımda ama…
 
 

a Rafflecopter giveaway

1 yorum: