25 Temmuz 2014 Cuma

KİTAP YORUMU: SONSUZA DEK-Kiera Cass


Kitap Adı: Sonsuza Dek
Yazar: Kiera Cass
Yayınevi: DEX
Sayfa Sayısı:292
Etiket Fiyatı: 21TL
İlk Kitabı Okumayanlar İçin Spoiler İçerebilir!



Ve beklenen an geldi! Çok sevdiğim bir serinin son kitabı :( Ama hayır üzüntülerimi son paragrafa saklıyorum.

Seçim Serisi’nin büyük bir hayranı olarak Sonsuza Dek için uzun bir bekleyişe*ki bence 1 yıl falan da çok uzun bir süre elitten son bayağı bir merak yapmıştım* girdim. Ama beklememe tabi ki deydi.



Elit’in sonunda America Maxon ile beraber olmaya karar veriyordu*sonunda!* Ardından Maxon’u elde etme oyunları başlar!

Elit’te azalan kızlarımızın sayısı ile beraber Maxon her bir kızla daha fazla vakit geçirip, daha fazla değer vermeye başlar. Yani America’nın işi pekte kolay değil! Özellikle Kriss dişli bir rakip onun için. Hal böyle olunca America çok America’ca bir karar alarak yine America’lığını konuşturur. Celeste’ye özenip acayip dekolteli kıyafetler giyerek ve makyaj yaparak Maxon’ı tavlamaya çalışır! Gerek America’nın tavırları gerek Maxon’ın tepkisi bu kısımda çok komikti!



Ah, Maxon ah. Çocuğa bir yandan üzülüyorum. Ömrü America onu seçsin diye koşuşturmakla geçti. Bir yandan da sinir oluyorum çünkü bir sürü kızı toplamış hepsiyle gezip tozuyor! Hayır yani ben de biraz kıskanç bir insanım gidiyor onunla bununla öpüşüp America’nın peşinden koşuyor o zaman sinir oluyorum.*bunu söylesem de kalbimde büyük bir Maxon aşkı var çaktırmayın.*

America, America, America bizim asi kızımız. Diğer iki kitapta halkın gözdesi olmasa da bu kitapta gerek konuşmasıyla gerek gelişen olaylara verdiği tepkilerle halkın tüm ilgisini üstüne çekiyor! Anlayacağınız herkesin gözü vahşi kızımızın üstünde! Ama kötü gözlerde var. Mesela Kral.
*gıcık herif-_-*

Bu kitapta bütün taşlar dökülüyor! Gerek asilerle, gerek seçim kızlarıyla gerekse aşk üçgenimiz hakkında.

Elit kızları için görmek istediğim tabloyu bu kitapta sonunda görüyorum! Herkesin Maxon’ı bir kenara bırakıp*yani olabildiğince* kız kıza saf dürüstlükle ve eğlence ile zaman geçirdiklerini! Ama beni asıl şaşırtan Celeste oldu. İlk kitaplarda ‘pislik’ olarak tanımlayabileceğiniz Celeste bu kitapta resmen geldi kalbimin bir köşesine çöreklendi! Neden bu şekilde davrandığı falan derken Celeste’nin de aslında en az diğer Elit kızlarının ki kadar temiz bir kalbinin olduğunu görüyoruz <3

Aynı zamanda aksiyonda bol. 2 kitaptır beklediğimiz hareketlenme bu kitapta ortaya çıkıyor ve işin aşk boyutundan farklı bir konumunu da görüyoruz. Asiler tabiî ki. Aksiyon başka nerede olacak ki. Gerek Kuzeyli Asiler gerekse Güneyli Asiler hakkındaki gerçekleri öğreniyor, niyetlerini anlıyoruz.

Bu kitap bir muhteşem! Ne kadar tüm serinin aşığı olsam da son kitap benim için en iyisiydi. Gerek aksiyon gerekse aşk üçgeni açısından en yoğun ve en iyi kitaptı*ama diğerleri de kötü değil beni yanlış anlamayın yani hepsi benim bebeklerim* bir de diğer iki kitabı tahminlerimin tutmasına rağmen bu kitapta özellikle son kısımlara doğru şok üstüne şok yaşadım ve midemde oluşan o korku düğümünü hissettim.




En sevdiğim kitaplardan olan Seçim serisi karakteriyle ve olaylarıyla tekrardan beni kendine aşık etti. Özellikle Maxon <3 bu kitaptaki Maxon America ilişkisi de çok hoşuma gitti*evet yine kitabı okurken salak salak sırıttım* kesinlikle almanız ve okumanız gereken bir kitap hemen en yakındaki kitapçıya koşun!
PUANIM:5/5


Bu da tanıtım videomuz :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder