2 Eylül 2014 Salı

ETKİNLİK: WOULD YOU RATHER (Hangisini Seçerdin)


Merhaba arkadaşlar :D Pilli Kütüphane beni Would You Rather etkinliğine mimlemiş <3 Ona çok teşekkür ediyorum çünkü etkinlik resmen içimde kalmıştı :D
Etkinliğimizi de bazı sorular var, bu soruların özelliği bu cevapların bir ömür boyu geçerli olacak olması. O yüzden de oldukça zor bir etkinlik sizin cevaplarınızı da bekliyorum :D Şimdi geçeyim sorulara.

1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?

İki kitabında tadı ayrı şimdi. Öyle tek kitaplar var ki hiçbir şekilde size seriyi aratmadan uzun bir macera yaşatıyorlar. Ama şimdi favori kitaplarımı bir düşündüm de...Seriler diyorum :)



2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?

Ahh hadi ama. Daha ikinci sorudan soğuk terler dökmeye başladım bile :D Ama bunu çok uzatmadan kadın diyorum. Çok iyi erkek yazarlar var ve hepsini de severek okuyorum ama kitaplığımdaki favori kitapların çoğunu da kadınlar yazdı şimdi :D

3- Kitapçıya gidip kitap almak mı, internet üzerinden kitap almak mı?

Şimdi o kitapçılarda, sahaflarda gezmek oranın havasını solumak bir başka ama kitap fiyatları da aldı başını gidiyor. İnternette süper fırsatlar oluyor. O yüzden kitapçılarda gezmeyi ne kadar sevsem de internet diyorum :D
4- Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı okumak?
Bir kitabın filmi de dizisi de çıktığında sevinçten kafayı yiyen biri olarak nasıl cevap verebilirim ki ben bu soruya :D  Sanırım filmden yana hakkımı kullanacağım. Çünkü dizide bir süre sonra saçmalama olayı daha çok oluyor. Senaryoya bağlı kalındığı sürece sanırım film diyorum.*bunu yazarken bile tereddüt ettim ama o derece :D*

5- Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı? 
İkisinin ortası yok mu ya :D Şimdi bir günde 5 sayfa okuyamam. Merak ederim ben bir kere. Dayanamam. Haftada 5 kitapta fazla gerçi ama kesin onu seçiyorum yani :D

6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak?  

Kitap yazmak ayrı bir olay şimdi. Gerçekten hakkını vererek yazan herkese hayran olmuşumdur. Ama şimdi doğruya doğru ben kendimde o kumaşı görmüyorum. Denemedim de değil hani. Hatta şuan bir itirafta bulunayım. Vampir Günlükleri dizisinde sıkı bir Delena hayranıydım ve o ara fanfiction yazdım. Aslında bayağı tuttu da ama güzel yazdığım için değil ana karakterleri herkes sevdiği içindi. O yüzden ben yorum yazmaktan gayet mutluyum, profesyonel yorumcu olmayı seçiyorum :)

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı? 

Ben sevdiğim kitapları tekrar okumamak için uğraşırım aslında. Çoğu zaman başarısız olsam da şimdi konu bu değil :D Mesela Gölgelerin Efendisi diye bir seri vardı. Son kitabını annem bana başka kitap almıyor diye tekrar tekrar okumuştum. Çok sevdiğim bir kitaptı ve güzel bir sondu ama o kadar çok okuduktan sonra insan da aynı etkiyi bırakmıyor ve yeni çıkan pek çok güzel kitap var benim aklım kalır o yüzden her gün daha önce okumadığım yeni bir kitabı okumayı tercih ederim :)

8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?

Bence kütüphane de çalışıp oradan oraya koşuşturmak daha eğlenceli :D Hatta iş mi arasam bir daha ki yaza?

9- En sevdiğiniz türde kitaplar okumak mı yoksa en sevdiğiniz tür hariç diğer tüm türlerden kitaplar okumak mı?

Hayatımın sonuna kadar tek bir türe bağlı kalamam ama fantastikten de vazgeçemiyorum :( Fantastik Forever diyerek en sevdiğim türün kitaplarını okumayı seçiyorum.

10- Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı?

Tabii ki de fiziksel kitap. Bir kere ben telefondan okuyunca okurmuş gibi hissedemiyorum. Kitap okurken sayfa çevireceksin, kokusu olacak, elinin altında olacak. Kitaplığına koyacaksın, okuduğun her bir kitabı kitaplığında göreceksin. Bunlar zaten bana zevk veren şeyler olmuştur hep :D

MİMLEDİKLERİM:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder