1 Eylül 2014 Pazartesi

3.KCY BLOG TURU: AVUÇLARININ ARASINA BİR KALP BIRAKTIM - Dani Atkins | | ÇEKİLİŞ + YORUM + ÖN OKUMA



Kitap Adı: Avuçlarının Arasına Bir Kalp Bıraktım
Yazar: Dani Atkins
Yayınevi: Koridor
Sayfa Sayısı: 328
Etiket Fiyatı: 17TL

Merhaba arkadaşlar 3. blog turumuzdan herkese merhaba :) Şuan çok mutluyum çünkü süper bir kitap okudum. Bence siz benim yorumu falan okumadan hemen kitapçıya koşun ya da bizim çekilişe katılın :D

Konuya fazla değinmeden anlatmaya çalışacağım*çenemin durduğu kadar* çünkü bu kitabın esas özelliği sizi şaşırtması ve sürekli tahminlerde bulunmanızı sağlaması.

Genç bir kız olan Rachel'ın başına bir kaza geliyor ve bu kaza sonucunun  iki alternatifi var.


İLK HAYAT

Kazadan 5 yıl sonra Rachel'ın hayatı berbat. Hayallerindeki işte çalışmıyor, babası ölümcül bir şekilde hastalanıyor, küçücük bir evde yaşıyor, suratında kazadan kalma derin bir yara izi taşıyor. En önemlisi ise hayatta en çok değer verdiği insanın ölümünden kendisini sorumlu tutuyor. 



İKİNCİ HAYAT

Yine kazadan 5 yıl sonra Rachel'ın hayatı süper! Hayallerinin işini yapıyor, harika bir nişanlısı , turp gibi bir babası var ve tüm arkadaşları da yanında. Ama Rachel kötü hayatının anılarını sürekli hatırlıyor. 
Hangisi gerçek hangisi değil hiçbir fikri yok. Ama iki hayatın sonu da aynı şekilde bitiyor.



BU KİTAP BİR HARİKA! Şöyle söyleyeyim kitap bittiği gibi elime telefonu aldım ve Melis'i aradım ve ona kitabın ne kadar güzel olduğunu anlatan oldukça uzun bir konuşma yaptım. Kolay kolay yapmam ben bu konuşmayı, yaparım da uzun tutmam.

Rachel kızımız hangi hayatın gerçek olup olmadığını bilmiyor ve kafası feci karışmış durumda. Siz de Rachel'la beraber durumu çözmeye çalışıyorsunuz. Kitaba başlamadan önce ufak bir teorim vardı sonuyla alakalı ve tuttu da. Ama öyle bir kitap ki okurken kendi teorimden vazgeçtim ve sonunda sanki tahmin etmemişim gibi büyük bir şok yaşadım.



Rachel'ın psikolojisi çok iyi anlatılmış. İki hayat arasında sıkışıyor, ve belki de şizofren oldum diye düşünüyor. Ama bu düşünce ne abartılarak ne de basitleştirilerek anlatılmış. Etrafındaki insanların davranışları, bakış açıları da aynı şekilde oldukça gerçekçi.

Bir de şöyle bir durumda var: Rachel sadece iki hayat değil iki erkek arasında da kalıyor. İki hayatta da iki erkek yarışıyor anlayacağınız.

Çenemi tutmak için cidden efor sarf ediyorum şuan. Size her şeyi anlatmak ve üstünde tartışmak istiyorum haykırarak.*evet zavallı Melis'e yaptığım buydu ama sonunu söylemedim en azından*
Bir de söylemeden geçemeyeceğim Jimmy diye muhteşem bir erkek karakterimiz var kendisi Rachel'ın peşinden koşan erkeklerden biri ve bence kesinlikle Team Jimmy. Zaten Team Matt*öbür aşık bu da* olan birine rastlayacağınızı da düşünmüyorum. Jimmy her şeyiyle özellikle sabrıyla ve özverili olmasıyla en sevdiğim erkek karakterler arasına girdi.



Duygusal açıdan kitap beni yıktı geçti resmen. Sonunda gözlerim bile doldu. Bir kere bu tarz konuları çok severim. Sürekli 'Acaba ne olacak?' diye düşünüyorsunuz ama sizi sıkacak kadar da değil. Etrafta farklı olaylarda gerçekleşiyor. Yani merak duygusu sadece iki hayattan hangisi gerçek olayında değil, farklı olaylarda da en az onun kadar meraka düşüyorsunuz.

Haliyle bir cümlenin içinde bu kadar merak deyince kitap 1-2 günde bitiyor. Hem akıcı hem şaşırtıcı yani :D Rachel'ın zihinsel durumunun yanında duygusal konularda*gönül işleri yani* da merak sürüyor. Yer yer sizi güldürecek komik olaylar da var. Mesela Rachel'ın teorileri başlı başına yeter.  
Çenemi tutma çabaları ile yorumumuzun sonuna geldik. Umarım kitabı alırsınız çünkü gerçekten çok güzel bir kitap okuduğum en iyi kitaplardan. Bence hiç kaçırmadan çekilişe katılın :) Bu arada biraz daha sabredip aşağı inerseniz ön okumayı da bulabilirsiniz :)


JIMMY'I GÖRÜRSEM BEN <3


KİTABIN SONUNDA BEN :(



JIMMY'DEN BAHSEDERKEN BEN <3


KİTAPTAKİ NEFRETLİK KARAKTERLERİ GÖRÜNCE BEN -_-

 

Sıra geldi bu güzel kitabın çekilişine :D


15 yorum:

  1. Yorum sanki yorum degil de Melo'ya Neler Cektirdim Talk Show :D Ve evet bu manyak kitap hastasi cidden cektirdi cunku 12 dakika boyunca boyleydik
    -Ama Meliiisss cok guuzell!!
    -Merve ben de cok guzel diyorum kotu demiyorum ki.. Zaten 8 dakika oldu.
    - Bosver 10 olmadan bisey olmaz. Hah,ne diyodum Meliis cok guzell!!
    :D :D Yine de hala seviyorum seni <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ama şimdi haklıydım :D Ve bende seni çok seviyorum*evet bunu yazarken tuhaf tuhaf sırıtıyorum* <3 Bir sonraki güzel kitapta tekrar seni arayacağım bekle beni :D

      Sil
    2. Sanki aramak için bi sonraki kitabı bekleyecekmişsin gibi :) Günde 4 saat konuşuyoruz :) Radyasyon, beyin ölümü? Bişey ifade ediyo mu? :D

      Sil
  2. http://pillikutuphane.blogspot.com.tr/2014/09/hangisini-secerdiniz.html

    mimlendin =)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim :D Yarın hemen cevaplarım :)

    YanıtlaSil
  4. https://www.facebook.com/tubaonde/posts/707012489376120
    şartların hepsi tamam facebook paylaşımım rafflecopterda görünmüyor
    Tuba Önde
    tondeumut@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam Tuba arkadaşım kontrol etti sorun yokmuş :)

      Sil
  5. dentagul09@gmail.com, dentagul olarak takip ediyorum. deniz altıntaş.

    YanıtlaSil
  6. facebook İffet Adalar Kalafat
    twitter : lal541kozmetikmodası
    iffetkalafat@gmail.com
    umarım şartlar tamamdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılmışsın Derinsu, bol şans :)

      Sil
  7. Katıldım,kitabı çok merak ettim :) herkese bol şans

    YanıtlaSil